Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Κυριακή, 25 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»
Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Advertising

Νέα Καμπάνια ΝΟΥΝΟΥ Εβαπορέ: Όχι μια απλή διαφήμιση, αλλά πολύ περισσότερα!
Με μία νέα, ανατρεπτική καμπάνια, το ΝΟΥΝΟΥ Εβαπορέ γιορτάζει τα 90 χρόνια παρουσίας του στην ελληνική αγορά. Και επειδή κάποια πράγματα είναι πολύ περισσότερα από όσα φαίνονται, μιλήσαμε με τους συντελεστές για να μάθουμε... πολύ περισσότερα για την καμπάνια!

Creativity

Publicis Groupe Greece | Boss, Nirvana | Καμπάνια Creativity
Το Publicis Groupe Greece δημιούργησε τις καμπάνιες των παγωτών Boss και Nirvana για το Adriatic Region της Froneri (Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία και χώρες της Αδριατικής), που έχουν στόχο να μας ταρακουνήσουν και να απενεχοποιήσουν την απόλαυση.

Digital / New Media

Eurobank, Performance Brand of the Year: «Η στρατηγική μας για το μέλλον κινείται γύρω από το segment of one»
Η ομάδα της Eurobank αποτιμά τη φετινή της διάκριση στα PEAK Awards και αναλύει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει το Performance Marketing. Τα όσα μας λένε τα στελέχη, δείχνουν με σαφήνεια ότι η Eurobank εφαρμόζει μια καλά μελετημένη και οργανωμένη στρατηγική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778