Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Tempo OMD: Ποια είναι η Ελληνίδα του 2020;
Λαμβάνοντας υπόψη κοινωνικές, οικονομικές και τεχνολογικές αλλαγές της τελευταίας δεκαετίας, η Tempo OMD εκπόνησε μελέτη του προφίλ και της συμπεριφοράς της σύγχρονης Ελληνίδας. Όπως επισημαίνουν οι ερευνητές, την Ελληνίδα του 2020 είναι εύκολο για τα brands να την βρουν, αλλά δύσκολο να την κερδίσουν.

Advertising

Joe Hearty, Pascal Meline, Stalyn Almanzar, R/GA: «Το experience design είναι το νέο brand strategy»
Ποια είναι η επόμενη μέρα για brands και agencies στην εποχή των συνδεδεμένων προϊόντων, υπηρεσιών και εμπειριών; Η ομάδα της R/GA μοιράζεται μαζί μας τις απόψεις της, λίγες μέρες πριν βρεθεί στην Αθήνα και στη σκηνή του CX Summit στις 26 Νοεμβρίου.

Media

Media Vews: Ο οδικός χάρτης για το επαναλανσάρισμα του Mega
Σε βραδυφλεγή βόμβα στα θεμέλια του τηλεοπτικού οικοδομήματος εξελίσσεται το δυναμικό «μπάσιμο» του ομίλου Μαρινάκη με το επαναλανσάρισμα του Mega τους προσεχείς μήνες, αλλά και την –σε τελική φάση επικύρωσης- εξαγορά της Nova.

Creativity

ATTP | Bodytalk | Καμπάνια Creativity
H Bodytalk ανανεώνει τη στρατηγική τοποθέτηση και την επικοινωνία της, με τη δημιουργία μίας νέας καμπάνιας, σε συνεργασία με την attp.

Digital / New Media

Mobile Excellence Awards 2019: Βραβεύτηκαν οι κορυφαίοι του Mobile Business & Marketing
Μέσα από τις διακρίσεις αναδεικνύονται οι νέες τάσεις που χαρακτηρίζουν το mobile οικοσύστημα, καθώς και οι σύγχρονες μεθοδολογίες που αφορούν σήμερα στην ανάπτυξη των mobile εφαρμογών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778