Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Φωτεινή Μπαμπανάρα, Novartis Hellas: «Στόχος μας η επιστροφή αξίας στην κοινωνία»
Για την Novartis Hellas, η Εταιρική Υπευθυνότητα αναπτύσσεται σε δύο βασικούς πυλώνες που συνάδουν με αντίστοιχους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ. Η αφορμή για μια συζήτηση γύρω από τις πρακτικές CSR της εταιρείας, ήρθε με την πρόσφατη χρυσή διάκρισή της στα CR Index Awards.

Advertising

Διαφημιζόμενοι & Agencies: Πόσο και πώς αλλάζουν οι σχέσεις τους;
Με θέμα «The future of agency models», πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 28 Ιουνίου το 3ο Breakfast Session του ΣΔΕ. Στο επίκεντρο, τέθηκαν οι νέες τάσεις που αναδιαμορφώνουν τα μοντέλα των agencies και ο τρόπος με τον οποίο αλλάζουν τις σχέσεις με τους διαφημιζόμενους.

Creativity

Admine | Harmony ΜΕΒΓΑΛ | Καμπάνια Creativity
Το επαναλανσάρισμα της σειράς Harmony ανέλαβε η Admine για λογαριασμό της ΜΕΒΓΑΛ, στο πλαίσιο του οποίου δημιουργήθηκε μια 360 καμπάνια.

Digital / New Media

Digitalwise: «Αυτό που πείθει, είναι η αυθεντικότητα»
Πιστή στην ιδέα ότι η μαγεία βρίσκεται στην απλότητα, η DigitalWise υπογράφει τη νέα καμπάνια του brand Fujitsu, με κεντρικό μήνυμα «Δυνατότητες στο άπειρο». Αξιοποιώντας το ίδιο το κόκκινο χρώμα της μάρκας και το λογότυπό της, το οποίο μετατρέπεται στο σύμβολο του άπειρου, η 360ο καμπάνια προβάλλει με απλό και άμεσο τρόπο την αξιοπιστία που χαρακτηρίζει τη Fujitsu.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778