Η Touchpoint Strategies, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για τα OK! Anytime Markets και σε συνεργασία με την ομάδα καλλιτεχνών της Urban Act, δημιούργησε τις πρώτες τρισδιάστατες διαβάσεις για πεζούς στην Αθήνα.

Σκοπός της ενέργειας είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα σωστής οδηγικής συμπεριφοράς και η ενίσχυση της ασφάλειας στους δρόμους. Οι διαβάσεις σχεδιάστηκαν στις εισόδους του 2ου Δημοτικού Σχολείου και του 2ου Νηπιαγωγείου που βρίσκονται στο κέντρο του Χαλανδρίου, από όπου καθημερινά διέρχονται δεκάδες παιδιά. Η κάθε διάβαση μοιάζει να αιωρείται πάνω από τον δρόμο, δημιουργώντας μια οφθαλμαπάτη που είναι ορατή από τους οδηγούς αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα να μειώνουν ταχύτητα πλησιάζοντας στα σχολεία. Η Touchpoint Strategies έχει αναλάβει συνολικά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος ΕΚΕ «Κοντά στη Γειτονιά» των OK! Anytime Markets, με δράσεις που αφορούν εξ’ ολοκλήρου στις γειτονιές, καλύπτοντας παράλληλα τις ανάγκες τους.