Marketing Week - Νίκος Κωστρόγλου, Αλέξανδρος Σακελλαρίου, Koolmetrix: Πώς ένα ελληνικό agency μπήκε στα FB success stories

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Νίκος Κωστρόγλου, Αλέξανδρος Σακελλαρίου, Koolmetrix: Πώς ένα ελληνικό agency μπήκε στα FB success stories

11 Σεπτεμβρίου 2019 | 07:00 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Με το πεδίο του digital advertising να μετασχηματίζεται με πρωτόγνωρους ρυθμούς, ο ρόλος του agency επαναπροσδιορίζεται στη βάση της παροχής απόλυτα εξατομικευμένων υπηρεσιών και της εξειδίκευσης στις τελευταίες εξελίξεις. Ο Νίκος Κωστρόγλου και ο Αλέξανδρος Σακελλαρίου της Koolmetrix χαρτογραφούν το νέο τοπίο, δίνοντας τις συντεταγμένες για high performance digital marketing.

Ο ρόλος ενός agency δεν πρέπει να περιορίζεται στα keywords και τις καμπάνιες». Αυτονόητο; Όχι για όλους, όπως παραδέχονται συχνά πολλά brands. Από την πλεονεκτική θέση του Premier Google Partner, οι Νίκος Κωστρόγλου, Senior Partner και Αλέξανδρος Σακελλαρίου, Partner της Koolmetrix, αναλύουν τη στρατηγική που οδήγησε σε διψήφιο αριθμό βραβείων στα φετινά PEAK Awards, και αναδεικνύουν τις συνισταμένες για μέγιστη απόδοση των διαδικτυακών ενεργειών επικοινωνίας.

    MW: Τέσσερα Gold, τρία Silver και τρία Bronze ήταν ο απολογισμός των φετινών PEAK Awards για την Koolmetrix. Υπάρχει κάποιο που θα έχει ξεχωριστή θέση στην τροπαιοθήκη σας και γιατί;

Νίκος Κωστρόγλου: Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τις διακρίσεις που λάβαμε και φέτος. Είναι πάντα θετικό να αναγνωρίζεται η δουλειά μας, ειδικότερα σε περιπτώσεις όπου κάναμε την υπέρβαση. Κορυφαία στιγμή για εμάς ήταν σίγουρα η τριπλή διάκριση στην κατηγορία «Best Programmatic Campaign», όπου αποσπάσαμε τόσο το Gold όσο και τα Silver και Bronze βραβεία. Γενικότερα, προβλέπουμε ότι το Programmatic Advertising είναι το μέλλον στο Performance Marketing και θα συγκεντρώσει το μεγαλύτερο μέρος του digital marketing spend. Αυτό συμβαίνει ήδη σε μεγάλο βαθμό σε πιο ώριμες αγορές και θα το δούμε και στη χώρα μας τα επόμενα χρόνια.

    Ποιοι είναι οι πυλώνες της στρατηγικής σας που οδήγησαν σε αυτές τις διακρίσεις;

Αλέξανδρος Σακελλαρίου: Στην Koolmetrix, εξαρχής υιοθετήσαμε μια αμιγώς πελατοκεντρική φιλοσοφία, έχοντας σαν απόλυτη προτεραιότητα την επίτευξη των στόχων που έχουμε θέσει από κοινού με τον εκάστοτε πελάτη. Φυσικά, για να λειτουργήσει αυτό σωστά, απαιτεί αρχικά την πλήρη κατανόηση των αναγκών της κάθε περίπτωσης ξεχωριστά και επιπλέον την εύρεση custom προτάσεων και λύσεων. Παράλληλα, φροντίζουμε όλη η ομάδα να παραμένει up-to-date με τις συνεχείς εξελίξεις στον κλάδο μας.

Είναι κάτι που έχουμε θέσει ως προτεραιότητα. Μόνο έτσι μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας καινοτόμες ιδέες, που να στοχεύουν στην υγιή ανάπτυξη και αύξηση της κερδοφορίας. Ο ρόλος ενός agency δεν πρέπει να περιορίζεται στα keywords και τις καμπάνιες. Ουσιαστικά βρισκόμαστε στο πλευρό των επιχειρήσεων δρώντας συμβουλευτικά σε ό,τι αφορά στους τομείς στους οποίους ειδικευόμαστε, όπως ecommerce, data analysis κ.λπ.

    Οι χρήστες μετατοπίζονται στο mobile, το digital ad spend αυξάνεται, ωστόσο τα brands δεν έχουν πάντα τα επιθυμητά αποτελέσματα από τις διαδικτυακές τους καμπάνιες. Ποια είναι τα συχνότερα λάθη;

Ν.Κ.: Είναι αυτονόητο ότι τα websites θα πρέπει να είναι πρωτίστως mobile optimised, καθώς πλέον με διαφορά το μεγαλύτερο ποσοστό του traffic και σε πολλές περιπτώσεις του τζίρου προέρχεται από mobile συσκευές. Το παράδοξο όμως που παρατηρούμε σε πολλά brands, είναι ότι ακόμα και σήμερα δυσκολεύονται να κατανοήσουν την τεράστια σημασία της νέας τάσης. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου βλέπουμε mobile websites με βασικές ελλείψεις οι οποίες δυσκολεύουν το customer journey. Η δομή των websites θα πρέπει να εστιάζει στο user experience, τόσο σε θέματα design όσο και σε θέματα ταχύτητας.

Στο κομμάτι αυτό θεωρούμε πλέον ότι είναι αναγκαίο τα brands να υιοθετήσουν τις πλέον σύγχρονες τάσεις, όπως τα Accelerated Mobile Pages (AMP) και τα Progressive Web Apps (PWA). Επίσης, η διαμόρφωση μιας mobile oriented στρατηγικής είναι ζωτικής σημασίας για μέγιστη απόδοση. Μάλιστα, στην Koolmetrix αντιλαμβανόμενοι την τεράστια σημασία του mobile εδώ και χρόνια, έχουμε διευρύνει την έννοια του optimisation και, εκτός από τις διαφημιστικές καμπάνιες, η ομάδα μας εξειδικεύεται και στη συμβουλευτική βελτιστοποίησης απόδοσης των websites με προτεραιότητα το mobile CRO (Conversion Rate Optimisation).

    Υπάρχει κάποιο roadmap για high performance digital marketing;

Α.Σ.: Θα λέγαμε ότι δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο roadmap, καθώς οι ανάγκες και οι στόχοι του κάθε πελάτη είναι πολύ διαφορετικοί. Αναλύοντας την κάθε περίπτωση ξεχωριστά, ερχόμαστε ένα βήμα πιο κοντά στην επιθυμητή απόδοση των digital marketing ενεργειών μας. Υπάρχουν βέβαια ορισμένες βασικές συνιστώσες, όπως η διαρκής ενίσχυση του expertise της ομάδας, καθώς και η in-depth ανάλυση των διαθέσιμων δεδομένων της κάθε επιχείρησης. Οι αλλαγές γίνονται με καταιγιστικούς ρυθμούς, συνεπώς το να παραμένουμε up-to-date απαιτεί μεγάλη προσπάθεια. Αυτός είναι και ο λόγος που αφιερώνουμε σημαντικό μέρος του χρόνου μας σε trainings, εξειδικευμένα σεμινάρια και workshops.

    Μια καμπάνια σας dynamic ads για την Pizza Fan τριπλασίασε της παραγγελίες της σε τρεις μήνες και αναδείχθηκε Facebook Success Story. Έχουν όλα να κάνουν με τη σωστή στόχευση;

Ν.Κ.: Αναμφίβολα, η λεπτομερής και «έξυπνη» στόχευση ήταν ένας από τους σημαντικούς παράγοντες για την ανάδειξη της συγκεκριμένης καμπάνιας ως success story από το Facebook, σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ομάδα της Koolmetrix προχώρησε σε αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων δεδομένων από το ιστορικό των παραγγελιών της Pizza Fan ώστε να εντοπιστούν τα patterns των χρηστών. Τι προϊόν επιλέγει ο κάθε χρήστης; Ποια μέρα και ώρα συνήθως παραγγέλνει; Με τι συχνότητα;

Έπειτα από εκτενή ανάλυση, όλα αυτά τα ερωτήματα μεταφράστηκαν σε actionable insights. Εν ολίγοις, καταφέραμε να δείχνουμε το σωστό προϊόν, τη σωστή στιγμή και στον κατάλληλο χρήστη, γεγονός που οδήγησε σε θεαματική αύξηση της απόδοσης. Αυτό είναι ουσιαστικά που αξιολόγησε και επιβράβευσε το Facebook. Δηλαδή, την ορθή χρήση των prospecting ads, συνδυαστικά με την custom λύση που υλοποιήσαμε, για αυτόματη επεξεργασία του product catalog, τόσο σε επίπεδο εμφάνισης, με τη βελτιστοποίηση των εικόνων μέσω image processing, όσο και σε πληρότητα διαθέσιμων παραμέτρων.

Ο ρόλος ενός agency δεν πρέπει να περιορίζεται στα keywords και τις καμπάνιες». Αυτονόητο; Όχι για όλους, όπως παραδέχονται συχνά πολλά brands. Από την πλεονεκτική θέση του Premier Google Partner, οι Νίκος Κωστρόγλου, Senior Partner και Αλέξανδρος Σακελλαρίου, Partner της Koolmetrix, αναλύουν τη στρατηγική που οδήγησε σε διψήφιο αριθμό βραβείων στα φετινά PEAK Awards, και αναδεικνύουν τις συνισταμένες για μέγιστη απόδοση των διαδικτυακών ενεργειών επικοινωνίας.

    MW: Τέσσερα Gold, τρία Silver και τρία Bronze ήταν ο απολογισμός των φετινών PEAK Awards για την Koolmetrix. Υπάρχει κάποιο που θα έχει ξεχωριστή θέση στην τροπαιοθήκη σας και γιατί;

Νίκος Κωστρόγλου: Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τις διακρίσεις που λάβαμε και φέτος. Είναι πάντα θετικό να αναγνωρίζεται η δουλειά μας, ειδικότερα σε περιπτώσεις όπου κάναμε την υπέρβαση. Κορυφαία στιγμή για εμάς ήταν σίγουρα η τριπλή διάκριση στην κατηγορία «Best Programmatic Campaign», όπου αποσπάσαμε τόσο το Gold όσο και τα Silver και Bronze βραβεία. Γενικότερα, προβλέπουμε ότι το Programmatic Advertising είναι το μέλλον στο Performance Marketing και θα συγκεντρώσει το μεγαλύτερο μέρος του digital marketing spend. Αυτό συμβαίνει ήδη σε μεγάλο βαθμό σε πιο ώριμες αγορές και θα το δούμε και στη χώρα μας τα επόμενα χρόνια.

    Ποιοι είναι οι πυλώνες της στρατηγικής σας που οδήγησαν σε αυτές τις διακρίσεις;

Αλέξανδρος Σακελλαρίου: Στην Koolmetrix, εξαρχής υιοθετήσαμε μια αμιγώς πελατοκεντρική φιλοσοφία, έχοντας σαν απόλυτη προτεραιότητα την επίτευξη των στόχων που έχουμε θέσει από κοινού με τον εκάστοτε πελάτη. Φυσικά, για να λειτουργήσει αυτό σωστά, απαιτεί αρχικά την πλήρη κατανόηση των αναγκών της κάθε περίπτωσης ξεχωριστά και επιπλέον την εύρεση custom προτάσεων και λύσεων. Παράλληλα, φροντίζουμε όλη η ομάδα να παραμένει up-to-date με τις συνεχείς εξελίξεις στον κλάδο μας.

Είναι κάτι που έχουμε θέσει ως προτεραιότητα. Μόνο έτσι μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας καινοτόμες ιδέες, που να στοχεύουν στην υγιή ανάπτυξη και αύξηση της κερδοφορίας. Ο ρόλος ενός agency δεν πρέπει να περιορίζεται στα keywords και τις καμπάνιες. Ουσιαστικά βρισκόμαστε στο πλευρό των επιχειρήσεων δρώντας συμβουλευτικά σε ό,τι αφορά στους τομείς στους οποίους ειδικευόμαστε, όπως ecommerce, data analysis κ.λπ.

    Οι χρήστες μετατοπίζονται στο mobile, το digital ad spend αυξάνεται, ωστόσο τα brands δεν έχουν πάντα τα επιθυμητά αποτελέσματα από τις διαδικτυακές τους καμπάνιες. Ποια είναι τα συχνότερα λάθη;

Ν.Κ.: Είναι αυτονόητο ότι τα websites θα πρέπει να είναι πρωτίστως mobile optimised, καθώς πλέον με διαφορά το μεγαλύτερο ποσοστό του traffic και σε πολλές περιπτώσεις του τζίρου προέρχεται από mobile συσκευές. Το παράδοξο όμως που παρατηρούμε σε πολλά brands, είναι ότι ακόμα και σήμερα δυσκολεύονται να κατανοήσουν την τεράστια σημασία της νέας τάσης. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου βλέπουμε mobile websites με βασικές ελλείψεις οι οποίες δυσκολεύουν το customer journey. Η δομή των websites θα πρέπει να εστιάζει στο user experience, τόσο σε θέματα design όσο και σε θέματα ταχύτητας.

Στο κομμάτι αυτό θεωρούμε πλέον ότι είναι αναγκαίο τα brands να υιοθετήσουν τις πλέον σύγχρονες τάσεις, όπως τα Accelerated Mobile Pages (AMP) και τα Progressive Web Apps (PWA). Επίσης, η διαμόρφωση μιας mobile oriented στρατηγικής είναι ζωτικής σημασίας για μέγιστη απόδοση. Μάλιστα, στην Koolmetrix αντιλαμβανόμενοι την τεράστια σημασία του mobile εδώ και χρόνια, έχουμε διευρύνει την έννοια του optimisation και, εκτός από τις διαφημιστικές καμπάνιες, η ομάδα μας εξειδικεύεται και στη συμβουλευτική βελτιστοποίησης απόδοσης των websites με προτεραιότητα το mobile CRO (Conversion Rate Optimisation).

    Υπάρχει κάποιο roadmap για high performance digital marketing;

Α.Σ.: Θα λέγαμε ότι δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο roadmap, καθώς οι ανάγκες και οι στόχοι του κάθε πελάτη είναι πολύ διαφορετικοί. Αναλύοντας την κάθε περίπτωση ξεχωριστά, ερχόμαστε ένα βήμα πιο κοντά στην επιθυμητή απόδοση των digital marketing ενεργειών μας. Υπάρχουν βέβαια ορισμένες βασικές συνιστώσες, όπως η διαρκής ενίσχυση του expertise της ομάδας, καθώς και η in-depth ανάλυση των διαθέσιμων δεδομένων της κάθε επιχείρησης. Οι αλλαγές γίνονται με καταιγιστικούς ρυθμούς, συνεπώς το να παραμένουμε up-to-date απαιτεί μεγάλη προσπάθεια. Αυτός είναι και ο λόγος που αφιερώνουμε σημαντικό μέρος του χρόνου μας σε trainings, εξειδικευμένα σεμινάρια και workshops.

    Μια καμπάνια σας dynamic ads για την Pizza Fan τριπλασίασε της παραγγελίες της σε τρεις μήνες και αναδείχθηκε Facebook Success Story. Έχουν όλα να κάνουν με τη σωστή στόχευση;

Ν.Κ.: Αναμφίβολα, η λεπτομερής και «έξυπνη» στόχευση ήταν ένας από τους σημαντικούς παράγοντες για την ανάδειξη της συγκεκριμένης καμπάνιας ως success story από το Facebook, σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ομάδα της Koolmetrix προχώρησε σε αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων δεδομένων από το ιστορικό των παραγγελιών της Pizza Fan ώστε να εντοπιστούν τα patterns των χρηστών. Τι προϊόν επιλέγει ο κάθε χρήστης; Ποια μέρα και ώρα συνήθως παραγγέλνει; Με τι συχνότητα;

Έπειτα από εκτενή ανάλυση, όλα αυτά τα ερωτήματα μεταφράστηκαν σε actionable insights. Εν ολίγοις, καταφέραμε να δείχνουμε το σωστό προϊόν, τη σωστή στιγμή και στον κατάλληλο χρήστη, γεγονός που οδήγησε σε θεαματική αύξηση της απόδοσης. Αυτό είναι ουσιαστικά που αξιολόγησε και επιβράβευσε το Facebook. Δηλαδή, την ορθή χρήση των prospecting ads, συνδυαστικά με την custom λύση που υλοποιήσαμε, για αυτόματη επεξεργασία του product catalog, τόσο σε επίπεδο εμφάνισης, με τη βελτιστοποίηση των εικόνων μέσω image processing, όσο και σε πληρότητα διαθέσιμων παραμέτρων.


H Koolmetrix είναι Premier Google Partner. Τι προσφέρει αυτό πρακτικά στους πελάτες σας, αλλά και στην ομάδα σας;

Α.Σ.: Το γεγονός ότι η Koolmetrix είναι Premier Google Partner έχει ιδιαίτερη αξία. Αφενός πιστοποιεί ότι η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε είναι σε υψηλό επίπεδο, και αφετέρου συμβάλλει στη συνεχή αναβάθμιση του expertise μας. Έχοντας άμεση υποστήριξη από dedicated ομάδα της Google αλλά και συχνά sync μαζί τους, διασφαλίζεται ότι είμαστε πάντα ενημερωμένοι για όλα τα νέα features, τις τάσεις και τα best practices στον κλάδο μας. Εξίσου σημαντικά προνόμια είναι και η δυνατότητα συμμετοχής σε σεμινάρια, workshops και product launches, όπως επίσης και η παροχή insights για συγκεκριμένα industries και αγορές του εξωτερικού. Το τελευταίο μάλιστα, είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τους πελάτες μας και κυρίως όσους στοχεύουν να επεκταθούν σε νέες αγορές.

    Σε διεθνές επίπεδο, η στροφή στο in-housing, ειδικά στο κομμάτι του performance marketing, είναι αρκετά έντονη τελευταία. Παρατηρείτε κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα; Ποια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα προβάλλει ένα boutique digital marketing agency όπως η Koolmetrix;

Ν.Κ.: Το in-housing, στο κομμάτι του performance marketing, είναι μια πρακτική που δύσκολα θα αποδώσει για την συντριπτική πλειοψηφία των ελληνικών επιχειρήσεων. Η δόμηση in-house ομάδας είναι μια εξαιρετικά κοστοβόρα και χρονοβόρα διαδικασία. Το σημαντικότερο ωστόσο, που πρέπει να τονίσουμε, είναι πως η τεχνογνωσία που διαθέτει ένα boutique digital agency, η πολύχρονη εμπειρία σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο εύρος, τόσο σε διαχείριση budget, όσο και σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό που δρα μέσα σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον και μπορεί να υποστηρίξει όλες τις ανάγκες σε digital marketing, υπερέχει συγκριτικά με τις δυνατότητες μιας in-house ομάδας.

Στην Koolmetrix, καθώς εδώ και χρόνια συνεργαζόμαστε με πολλά eshops και brands, γνωρίζουμε τα benchmarks της αγοράς, την εποχικότητα, και το πώς εξελίσσονται τα στατιστικά στο κάθε market και κατ’ επέκταση γνωρίζουμε ποιο κανάλι ή είδος διαφήμισης λειτουργεί πιο αποδοτικά στο κάθε case. Αυτό, σε συνδυασμό με την εμπειρία μας στις πλατφόρμες του digital marketing, σημαίνει πολύ λιγότερα «tests» και κατ’ επέκταση χιλιάδες ευρώ εξοικονόμησης διαφημιστικού budget. Όσο η αγορά ωριμάζει, ο ανταγωνισμός μεγαλώνει, και τα CPMs αυξάνονται, τόσο πιο απαραίτητη γίνεται αυτή η γνώση και ταυτόχρονα τόσο πιο ακριβά τα «πειράματα» για τους διαφημιζόμενους.

    Ποιες άλλες διεθνείς τάσεις εντοπίζετε ως τις πλέον δυναμικές και πώς μεταφράζονται στην ελληνική αγορά;

Α.Σ.: Όπως θίξαμε και στην αρχή, το Programmatic Advertising συγκαταλέγεται στις σημαντικότερες ανερχόμενες τάσεις διεθνώς. Από τεχνολογικής άποψης χρησιμοποιεί ιδιαίτερα εξελιγμένους αλγορίθμους, επιπλέον δυνατότητες στόχευσης και attribution και διαθέτει το μέγιστο δυνατό inventory. Στο programmatic, η διαχείριση των accounts γίνεται μέσα από πλατφόρμες όπως το Display & Video 360 της Google, το οποίο χρησιμοποιούμε στην Koolmetrix, το οποίο παρέχει εντυπωσιακές δυνατότητες σε automations. Όσον αφορά στα διαφορετικά ad formats, αναμφισβήτητα το video είναι το απόλυτο must και σημειώνει την υψηλότερη απόδοση στην πλειοψηφία των industries. Μια ακόμα δυναμική τάση στο digital, είναι η omnichannel προσέγγιση καθώς τα υπάρχοντα κανάλια διαθέτουν σημαντικά μεγάλο traffic, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η πιθανότητα αλληλεπίδρασης μεταξύ χρηστών και brands σε πολλαπλά touchpoints.

Επίσης, σημαντική είναι η ταχεία εξέλιξη του Artificial Intelligence, που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη από τους επαγγελματίες του κλάδου μας, καθώς δημιουργεί την ανάγκη για ακόμα πιο personalised διάδραση με τον χρήστη. Αυτό εξηγεί κιόλας τη διαρκώς αυξανόμενη χρήση εργαλείων όπως τα chatbots και τα website/email automations. Αναγκαίο προβλέπεται επίσης να γίνει και το optimisation των websites για voice search καθώς από πρόσφατη έρευνα προέκυψε ότι έως το 2020 το 50% των αναζητήσεων θα γίνονται μέσω φωνητικής αναζήτησης. Είναι κάτι που θα αλλάξει δραστικά τα δεδομένα στο Search industry.

    Ποιες είναι οι στρατηγικές προτεραιότητες της Koolmetrix για το επόμενο διάστημα; Πού σκοπεύετε να εστιάσετε;

Ν.Κ.: Κάνοντας έναν απολογισμό, θεωρούμε ότι η Koolmetrix έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην κατηγορία των boutique digital agencies, έχοντας σαν κινητήριο δύναμη τη μεγάλη εξειδίκευση στο Performance Marketing με εμπειρία, τόσο σε εγχώριο, όσο και σε διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, καταφέραμε να εισάγουμε καινοτόμες υπηρεσίες όπως το Retargeting-360, το οποίο ουσιαστικά υλοποιήσαμε για να προσφέρουμε σε κάθε eshop, ανεξαρτήτως μεγέθους, μια custom, low cost λύση που να καλύπτει μια πολύ βασική ανάγκη του σε διαφήμιση, με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Όσον αφορά στο επόμενο διάστημα, ένας από τους πυλώνες της στρατηγικής μας θα είναι η ανάπτυξη σε ακόμα περισσότερες αγορές του εξωτερικού, εστιάζοντας αρχικά σε συγκεκριμένα industries όπου θεωρούμε ότι υπάρχει μεγάλο potential. Σκοπεύουμε παράλληλα να αναπτύξουμε περαιτέρω τις υπόλοιπες υπηρεσίες της εταιρείας μας, όπως το creative, το social media management, το data analysis & reporting, προσφέροντας σε υψηλό επίπεδο υπηρεσίες που πλαισιώνουν το performance. Δίνουμε δηλαδη πλέον 360° λύσεις που καλύπτουν όλες τις ανάγκες ενός brand ή eshop στο κομμάτι του digital marketing. Γενικότερα, έχουμε συνειδητοποιήσει πως είμαστε σε ένα industry που αναπτύσσεται με φρενήρεις ρυθμούς και η πρόκληση για εμάς είναι να προσαρμοζόμαστε διαρκώς στα νέα δεδομένα και παράλληλα να εξελισσόμαστε ως εταιρεία, σε όλα τα επίπεδα.

FOCUS POINTS
- Κορυφαία στιγμή στα PEAK Awards ήταν η τριπλή διάκριση στην κατηγορία «Best Programmatic Campaign», όπου αποσπάσαμε τόσο το Gold όσο και τα Silver και Bronze βραβεία
- Η «έξυπνη» στόχευση ήταν ένας από τους σημαντικούς παράγοντες για την ανάδειξη της καμπάνιας για την Pizza Fan ως success story από το Facebook, σε παγκόσμιο επίπεδο
- Το γεγονός ότι η Koolmetrix είναι Premier Google Partner πιστοποιεί ότι η ποιότητα των υπηρεσιών μας είναι σε υψηλό επίπεδο και συμβάλλει στη συνεχή αναβάθμιση του expertise μας
- Το Programmatic Advertising είναι το μέλλον στο Performance Marketing και θα συγκεντρώσει το μεγαλύτερο μέρος του digital marketing spend
- Bρισκόμαστε στο πλευρό των επιχειρήσεων δρώντας συμβουλευτικά σε ό,τι αφορά στους τομείς στους οποίους ειδικευόμαστε, όπως ecommerce και data analysis
- Πλέον, δίνουµε 360° λύσεις που καλύπτουν όλες τις ανάγκες ενός brand ή eshop στο κοµµάτι του digital marketing
- Ένας από τους πυλώνες της στρατηγικής μας θα είναι η ανάπτυξη σε ακόμα περισσότερες αγορές του εξωτερικού εστιάζοντας σε συγκεκριμένα industries όπου θεωρούμε ότι υπάρχει μεγάλο potential

Marketing Week (T. 1571)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778