Το γεγονός ότι «αυτά που μας ενώνουν είναι περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν» αναμένεται να υπενθυμίζει η νέα παγκόσμια καμπάνια της Coca-Cola.

Εν τω μεταξύ, το εμβληματικό, πλέον, εορταστικό φορτηγό της επιστρέφει, αυτή τη φορά με την υποστήριξη του μεγαλύτερου media budget από ποτέ στη Μ. Βρετανία. Η καμπάνια «Holidays Are Coming» λανσαρίστηκε με το Coca-Cola Christmas Truck Tour στη χώρα, το οποίο ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα και θα πραγματοποιήσει στάσεις σε 19 σημεία. Φέτος, ο κολοσσός των αναψυκτικών συνεργάζεται με τη βρετανική φιλανθρωπική οργάνωση για τους αστέγους, Crisis, και θα προσφέρει ένα ποσό για κάθε κουτάκι αναψυκτικού που ανακυκλώνεται στο πλαίσιο της περιοδείας.

Παράλληλα, το τηλεοπτικό σποτ θα λανσαριστεί αυτό το σαβ/κο, για να ακολουθήσει και το παγκόσμιο διαφημιστικό, πριν το τέλος του έτους. «Φέτος, πήραμε την εμβληματική και δημοφιλή καμπάνια και τη μεγαλώσαμε περισσότερο, φέρνοντας ξανά στοιχεία που αγαπά ο κόσμος και προσθέτοντας νέες συνεργασίες, δραστηριότητες και ξεχωριστές στιγμές για να την υλοποιήσουμε με ακόμη περισσότερους τρόπους τους οποίους ελπίζουμε οι υπάρχοντες και νέοι φίλοι μας να αγαπήσουν», σχολίασε ο Kris Robbens, Marketing Director της Coca-Cola Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας.
(Πηγή: TheDrum)