Για να γιορτάσει την ελβετική κληρονομιά που πρεσβεύει την τελειότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια, η Swiss λανσάρει μια καμπάνια στα social media με «εξοργιστικά» βίντεο, που στόχο έχουν να προκαλέσουν δημιουργικά όσους μοιράζονται το πάθος της εταιρείας για την τελειότητα.

Στην Ελλάδα επίσης η εταιρεία τρέχει προσαρμοσμένη καμπάνια με ειδικά σχεδιασμένα Escape Rooms, ραδιοφωνικά σποτ και διαγωνισμό με δώρο ένα ταξίδι στην Ελβετία. Τα διαφημιστικά βίντεο δείχνουν μια σειρά από άψογα σενάρια να τελειώνουν όλα με έναν όχι και τόσο τέλειο τρόπο: μια τούρτα κόβεται σε κομμάτια με τον λάθος τρόπο, μια πρίζα έχει στερεωθεί στραβά στον τοίχο, ένα πλακάκι έχει ένα τελείως διαφορετικό σχέδιο από τα υπόλοιπα και τα ίδια χρωματικά βιβλία έχουν ταξινομηθεί με τελείως λάθος σειρά. Αυτές οι ατέλειες μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικές σε μερικούς ανθρώπους, αλλά σίγουρα κεντρίζουν την προσοχή αυτών που επιζητούν την τελειότητα. Η καμπάνια έχει τίτλο «Swiss Celebrates Perfection».