Σε Publicis Groupe και WPP φέρεται να ανέθεσε η Beiersdorf τον λογαριασμό των brands της Νivea, σε συνέχεια διαγωνιστικής διαδικασίας στην οποία συμμετείχαν επίσης Omnicom και Accenture Interactive.

Σύμφωνα με πληροφορίες του The Drum, το Publicis Groupe αναλαμβάνει το σύνολο του χαρτοφυλακίου της μάρκας Nivea, που περιλαμβάνει ευρεία γκάμα γυναικείων και ανδρικών αφρόλουτρων, σειρών περιποίησης προσώπου και αποσμητικών, ενώ στην WPP ανατίθενται οι μάρκες Eucerin και Hansaplast. Πλέον, η Publicis θα οικοδομήσει ένα dedicated τμήμα με την επωνυμία One Touch, η οποία εμπνέεται από το brand vision της Nivea, προκειμένου να χειριστεί τον λογαριασμό σε 8 δημιουργικά hubs, μεταξύ αυτών και ένα στη Νέα Υόρκη.

Υπό τη διεύθυνση των κεντρικών γραφείων της Nivea στο Αμβούργο, το marketing θα «τρέξει» σε 40 αγορές. Η μακροχρόνια συνεργασία με την DraftFCB θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του έτους. Τα media δεν τέθηκαν προς αναθεώρηση στο spec. Σύμφωνα με τη Statista και την ετήσια έκθεση της Beiserdorf, η εταιρεία δαπάνησε πέρυσι 1,53 δισ. ευρώ σε διαφήμιση και trade marketing, ενώ δρομολογεί τον επικοινωνιακό μετασχηματισμό όλων των brands της σε παγκόσμιο επίπεδο, φιλοδοξώντας να συνδέσει data, δημιουργικότητα και τεχνολογία.
(Πηγή: TheDrum)