Η ελληνική εταιρεία τσαντών Polo επαναπροσδιορίζει τη συλλογή τσαντών Polo Urban ως ένα fashion brand απευθυνόμενο στο κοινό των ενηλίκων που αποζητά ένα λειτουργικό, ποιοτικό και value for money επώνυμο backpack.

Στο πλαίσιο αυτό, λανσάρει καμπάνια πραγματοποιώντας για πρώτη φορά φωτογράφιση μόδας με τη βοήθεια ομάδας fashion experts, η οποία παρουσιάζει ένα νεαρό ζευγάρι να κυκλοφορεί στην πόλη με μία κομψή, διαχρονική και urban αισθητική χωρίς εποχικότητα. Με motto «More than a school bag» η καμπάνια τρέχει σε έντυπα & digital Μέσα, καθώς και στα social media.

Επίσης, η Polo λανσάρει το microsite PoloUrbanSecrets.gr, έναν μικρό οδηγό πόλης στον οποίο stylish Αθηναίοι αποκαλύπτουν τα δικά τους μυστικά για την Αθήνα. Υπεύθυνη για την επικοινωνιακή στρατηγική και την υλοποίησή της της σειράς Polo Urban είναι η Teacups Communication Boutique.