Τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό της

(Λονδίνο) H ανάθεση έγινε απευθείας και ο λογαριασμός, η αξία του οποίου υπολογίζεται στα 15 εκατ. λίρες, δεν περιλαμβάνει την αγορά των Η.Π.Α. –εκεί θα τον χειρίζεται η The Acme Idea Company. H Grey συνεργάζεται ήδη με την P&G, μιας και δημιουργεί ήδη για brands όπως τα Clairol, Pantene και Fairy. Όσο για το διαφημιστικό προϊόν, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα εξακολουθήσει να πρωταγωνιστεί στις καμπάνιες της Duracell το περίφημο λαγουδάκι, το οποίο πρωτοεμφανίστηκε το 1973.