Μία ακόμη αλλαγή στο εργαλείο Custom Audience πραγματοποιεί το Facebook, μετά από σειρά αναπροσαρμογών στον τρόπο διαχείρισης των λιστών που υλοποίησε πέρυσι.

Το τελευταίο update επιφυλάσσει έναν περισσότερο proactive ρόλο στους χρήστες, πέρα από την απλή ενημέρωσή τους για το αν «στοχεύονται» από διαφημιζόμενους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιλέξουν αν θα δουν τη διαφήμιση ή όχι. Έτσι, οι χρήστες μπορούν να αποφασίσουν οι ίδιοι αν ένας διαφημιζόμενος θα τους προβάλλει το μήνυμά του χρησιμοποιώντας τις λίστες Custom Audience, ενώ θα μπορούν να δηλώσουν διαθεσιμότητα για να δουν μια διαφήμιση ακόμη και αν δεν ανήκουν στη λίστα.

Οι χρήστες μπορούσαν πάντα να κρύψουν όλες τις διαφημίσεις από έναν συγκεκριμένο διαφημιζόμενο μέσα από τα Ad Preferences, ή κατευθείαν σε μια διαφήμιση. Τώρα όμως θα μπορούν να σταματήσουν να βλέπουν διαφημίσεις οι οποίες βασίζονται σε λίστα Custom Audience κάποιου διαφημιζόμενου», αναφέρεται σε ανάρτηση στο εταιρικό blog της πλατφόρμας.

Η εξέλιξη αυτή μπορεί να δημιουργήσει ανησυχία στα brands, καθώς συνήθως τα Custom Audiences περιλαμβάνουν τους πιο ενεργούς τους πελάτες. Αν και ο αποκλεισμός του περιεχομένου μπορεί να πλήξει το performance μιας καμπάνιας, ο έλεγχος που αποκτούν οι χρήστες μπορεί να οδηγήσει τις εταιρείες να επανεκτιμήσουν τη σχέση μαζί τους, αλλά και το περιεχόμενο που τους σερβίρουν.

Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο ενημέρωσης αναφορικά με τις δυνατότητες απόκρυψης πολιτικών διαφημίσεων που ενεργοποιεί το δίκτυο, ωστόσο το αναμενόμενο feature θα αφορά όλες τις καμπάνιες που χρησιμοποιούν Custom Audiences.
(Πηγή: MarketingLand)