Την αποχώρησή της από την εταιρεία ανακοίνωσε η Global CMO των McDonald’s, Silvia Lagnado.

Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη μεγαλύτερη εταιρεία εστίασης, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, θα προστεθεί στη μακρά λίστα των εταιρειών που έχουν καταργήσει τον τίτλο από το οργανόγραμμά τους. Η επικείμενη αποχώρηση της Lagnado ανακοινώθηκε στους υπαλλήλους της αλυσίδας με μήνυμα από τον CEO, Steve Easterbrook, ο οποίος έγραψε για την Lagnado, executive VP και global CMO των McDonald’s από το 2015, ότι είχε «αξιοσημείωτο» αντίκτυπο κατά τη θητεία της.

Τα McDonald’s δεν πρόκειται να ορίσουν νέο παγκόσμιο CMO, ωστόσο προήγαγαν δύο στελέχη που αναφέρονταν στην Lagnado σε δύο νεοφυείς θέσεις σε επίπεδο senior VP: Ο Colin Mitchell ονομάστηκε SVP, Global Marketing και θα αναφέρεται στον Easterbrook και ο Bob Rupczynski χρίστηκε SVP, Marketing Technology. Η Lagnado είχε υπό την εποπτεία της ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών marketing, μεταξύ αυτών τα brand development, menu strategy, consumer και business insights, καθώς και media, merchandising και customer relationship management.

Σύμφωνα με τον Easterbrook, το στέλεχος συνέβαλλε στην παγκόσμια οπτική ταυτότητα που τα McDonald’s έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούν, εδραίωσε ένα πρόγραμμα για την ενίσχυση της δημιουργικότητας της διαφήμισης της εταιρείας και συνεργάστηκε για να ενδυναμωθεί η πελατοκεντρικότητά της με βάση τα data.
(Πηγή: AdAge)