Η Lidl Ελλάς διακρίθηκε στα Packaging Innovation Awards 2019, λαμβάνοντας 1 Χρυσό και 1 Χάλκινο βραβείο.

Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς απέσπασε Gold βραβείο για τoν σχεδιασμό συσκευασίας του επετειακού ροζέ οίνου Eden Drop που δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα και επιμελήθηκε η Caparo Design Crew. Το εικαστικό είναι εμπνευσμένο από την πεδιάδα της Εδέμ, όπου η φύση παρείχε σε μεγάλη ποικιλία, αγαθά γεμάτα φρεσκάδα, προκειμένου να τρέφονται οι πρωτόπλαστοι.

Παράλληλα, έλαβε Bronze βραβείο για τον σχεδιασμό συσκευασίας του λικέρ Αμετρο, που επιμελήθηκε η Mousegraphics. Διευρύνοντας στα καταστήματα της εταιρείας την γκάμα των αλκοολούχων ποτών, η Lidl Ελλάς πρόσθεσε τέσσερις νέους κωδικούς λικέρ Α ΜΕ ΤΡΟ Ν: μαστίχα, μέντα, ρόδι και μανταρίνι. Η ετικέτα δημιουργήθηκε με σκοπό να προσελκύσει τόσο το μεγαλύτερης όσο και το νεότερης ηλικίας καταναλωτικό κοινό.