Τη δέσμευση να χρησιμοποιεί 100% βιώσιμα υφάσματα ανέλαβε η Inditex, μητρική εταιρεία των καταστημάτων Zara, με χρονικό ορίζοντα το 2025.

Σύμφωνα με το WWD, η πρωτοβουλία αυτή καθιστά τα Zara, που αντιπροσωπεύουν το 70% των πωλήσεων του ομίλου, την πρώτη διεθνή αλυσίδα λιανικής που παίρνει μια τέτοια θέση. Η απόφαση ισχύει και για τις άλλες μάρκες του group, μεταξύ αυτών οι Massimo Dutti, Pull&Bear και Zara Home. Ήδη από το 2023, ο κολοσσός της ένδυσης δηλώνει ότι το σύνολο της ποσότητας της βισκόζης που χρησιμοποιείται στα προϊόντα του θα είναι 100% βιώσιμο, ενώ μέχρι το 2025, το 80% της ενέργειας που καταναλώνεται στα γραφεία, τα εργοστάσια και τα καταστήματα των Zara θα προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές και οι εγκαταστάσεις της θα παράγουν μηδενικά απορρίμματα.

«Οφείλουμε να είμαστε μια δύναμη αλλαγής, όχι μόνο για την εταιρεία, αλλά για τον κλάδο συνολικά», δήλωσε ο Pablo Isla, Chief Executive της Inditex. «Είμαστε αυτοί που θέτουν τους στόχους: η δύναμη και η ώθηση για την αλλαγή προέρχεται από την εμπορική ομάδα, τους ανθρώπους που συνεργάζονται με τους προμηθευτές μας, τους ανθρώπους που δουλεύουν με τα υφάσματα. Είναι κάτι που συμβαίνει μέσα στην ίδια την εταιρεία μας».
(Πηγή: Marketingweek.com)