Με τις δυνατότητες του voice πειραματίζεται η Diageo, επιχειρώντας να μετατρέψει τους καταναλωτές σε brand ambassadors.

Πριν από μερικούς μήνες, η εταιρεία λάνσαρε το Talisker Tasting Experience, ένα φωνητικό virtual tour στο αποστακτήριο, με στόχο να καταστήσει την κληρονομιά του flagship single malt «περισσότερο προσιτή» από ποτέ στο κοινό, μια λειτουργία που, σύμφωνα με τον Head of Technology and Innovation της Diageo, Benjamin Lickfett, θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε «πολλά προϊόντα» του χαρτοφυλακίου της.

Η δυνατότητα είναι συμβατή με όλες τις συσκευές με Alexa και περιλαμβάνει ένα audio ταξίδι που εκπαιδεύει τους χρήστες πώς να καταναλώνουν το ποτό, βοηθώντας τους να γνωρίσουν την πολυπλοκότητα των γεύσεων στη γκάμα του Talisker, ενώ στο τέλος τους προτρέπει να κάνουν ερωτήσεις για την ιστορία του και να εξερευνήσουν άλλα ουίσκι που μπορεί να θέλουν να δοκιμάσουν.

Αν και δεν αποκάλυψε τον αριθμό των καταναλωτών που χρησιμοποίησαν το εργαλείο, τα στοιχεία της Diageo δείχνουν ότι οι χρήστες πέρασαν σε αυτό κατά μέσο όρο 7,5 λεπτά, με το 40% του χρόνου να αφιερώνεται στη δυνατότητα της εξερεύνησης. Ο Lickfett υποστήριξε ότι η λειτουργία «προσθέτει ψηφιακή αξία» στο Talisker και εντάσσεται στη στρατηγική του ομίλου να παράγει «λιγότερη καινοτομία αλλά υψηλότερης ποιότητας».
(Πηγή: TheDrum)