Marketing Week - Magna: Αυξημένη αναμένεται η διαφημιστική επένδυση στην Ελλάδα το 2019

Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Η τηλεόραση παραμένει το κυρίαρχο μέσο στη χώρα

Magna: Αυξημένη αναμένεται η διαφημιστική επένδυση στην Ελλάδα το 2019

28 Ιουνίου 2019 | 16:54 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends

Αύξηση του συνολικού διαφημιστικού τζίρου κατά 5% προβλέπει η Magna στο τελευταίο της Report, το οποίο δημοσιεύτηκε αυτόν τον μήνα.

Έτσι σε παγκόσμιο επίπεδο η αγορά θα φτάσει στα 600 δισ. δολάρια. Τα παραδοσιακά linear media (broadcast TV, ραδιόφωνο, Τύπος, εξωτερική διαφήμιση) θα έχουν μείωση 3% (290 δισ. δολάρια), ενώ τα digital media θα έχουν αύξηση 14% το 2019 vs. 2018 και προβλέπεται ότι θα φτάσουν σε ποσοστό απορρόφησης 51% της συνολικής επένδυσης. Τα έσοδα που θα έχει η linear TV το 2019 θα είναι μειωμένα κατά 2% σε σχέση με το 2018, κατά κύριο λόγο εξαιτίας της απουσίας μεγάλων γεγονότων επικαιρότητας όπως εκλογές ή αθλητικά events.

Η Magna εκτιμά ότι η digital διαφήμιση φτάνει σε ένα επίπεδο ωριμότητας διότι η διείσδυση των digital media αγγίζει σε πολλές πια χώρες τα παγκόσμια επίπεδα. Έτσι ενώ τα ποσοστά αύξησης παραμένουν διψήφια, ο ρυθμός ανάπτυξης είναι χαμηλότερος του περσινού. Αναλυτικότερα προβλέπεται +13% για το Search, +23% για τα social ads και +22% για το digital video. O μεγαλύτερος όγκος αυτής της αύξησης θα έρθει από impressions και clicks σε mobile συσκευές.

Το mobile advertising θα αυξηθεί κατά 24% αυτή τη χρονιά, απορροφώντας το 68% της συνολικής digital διαφήμισης. Αναλύοντας την κατανομή της συνολικής επένδυσης στην παγκόσμια αγορά με κριτήριο τη δυνατότητα των Μέσων για να δημιουργούν περιεχόμενο (Editorial Media), η Magna καταγράφει ότι το έσοδο των Editorial Media (τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπος, outdoor, digital media που έχουν editorial περιβάλλον) δεν θα παρουσιάσει αύξηση κατά το 2019, ενώ τα non-editorial Media, θα έχουν αύξηση κατά 15% περίπου.

Τέλος να σημειωθεί ότι οι χώρες με εύρωστες ή αναπτυσσόμενες οικονομίες προβλέπεται να έχουν τα υψηλότερα επίπεδα αύξησης της διαφημιστικής επένδυσης: Κίνα +10%, Ρωσία +10%, Ινδία +15%. Τα διαφημιστικά έσοδα στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης θα φτάσουν στα 117,5 δισ. δολάρια +3,9% vs. 2018. Τα Digital Media θα φτάσουν στο 50% της συνολικής επένδυσης και θα έχουν αύξηση 11%. Το #1 digital format θα παραμείνει το Search με ανάπτυξη +10%.

Η διαφημιστική επένδυση στην Ελλάδα προβλέπεται να ακολουθήσει τη θετική πορεία της οικονομίας και να έχει ανάπτυξη περίπου +3%. Η τηλεόραση παραμένει το κυρίαρχο μέσο στη χώρα, απορροφώντας πλέον της μισής επένδυσης, ποσοστό υψηλότερο από όλες τις άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Υπενθυμίζεται ότι η Magna ανήκει στην IPG Mediabrands.

Marketing Week Online( 28 Ιουνίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778